BIP Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

W kategoriach: Komunikaty o wynikach, Wyniki postępowania,

Ogłoszenie nr 500037990-N-2017 z dnia 04-10-2017 r.

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej: Dostawa i montaż okien - roboty "uzupełniające"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej, Krajowy numer identyfikacyjny 27157079990927, ul. ul. Partyzantów  21, 41400   Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2225858, 2225859 w. 106, e-mail mzgk@mzgk.myslowice.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mzgk.myslowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż okien - roboty "uzupełniające"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2a/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i montaż okien o parametrach i wymogach technicznych opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu nieograniczonego nr 2/2017 m.in. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. - Wszystkie zabudowane materiały winny posiadać atesty lub aprobaty ITB. - Zamówione i zamontowane okna powinny charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi: Okna winny być wykonane z sześciokomorowego profilu z wysokoudarowego PCV, z centralnie położoną komorą na wzmocnienie stalowe ocynkowane o grubości ścianki min. 1,5 mm. Kolor profili – biały. Zastosowana w oknach szyba winna zapewniać wsp. Uw ≤ 1,1 i być zespolona w pakiet jednokomorowy w technologii tzw. ciepłej ramki wykonanej ze stali. Izolacyjność akustyczna mniejsza niż Rw = 30dB. Okna powinny być wyposażone w okucia obwiedniowe z mechanizmem mikrowentylacji na kwaterze uchylno-rozwieralnej (współczynnik infiltracji powinien znajdować się w przedziale od 0,5 do 1,0 m • h • (da Pa)2/3) z zawiasami wg norm wytrzymałościowych oraz z klamką aluminiową malowaną proszkowo z blokadą błędnego położenia klamki w kwaterze uchylno-rozwieralnej. - Minimalny okres gwarancji na stolarkę okienną wraz z montażem to 60 miesięcy - Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej w kolorze brązowym o gramaturze min.0,75. wielkość do 30% wartości umowy podstawowej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44221100-6

 

Dodatkowe kody CPV: 45421132-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

   
   

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38348.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29867,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29867,20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29867,20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie  WOLNA RĘKA  na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający przewidział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamówień z art 67 (30%)

 


Data wytworzenia: 2017-10-06 09:28 Autor: Marcin Garus Data publikacji: 2017-10-06 09:28 Osoba udostępniająca na stronie: Marcin Garus Data ostatniej modyfikacji: 2017-10-06 Osoba modyfikująca: Marcin Garus