BIP Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

ZAPYTANIE OFERTOWE - OBSŁUGA SYSTEMU ALARMOWEGO I MONITOROWANIA

ZAPYTANIE OFERTOWE - OBSŁUGA SYSTEMU ALARMOWEGO I MONITOROWANIA

W kategoriach: Usługi, Zamówienia publiczne,

ZAPYTANIE OFERTOWE
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1579 ze zm.) zaprasza do składania ofert na:
Obsługę systemu alarmowego i monitorowania w niżej wymienionych obiektach naszej firmy:
ADM Stare Miasto ul. Grunwaldzka 20,
ADM Rymera ul. Wysockiego 2a,
Dyrekcja przy ul. Partyzantów 21,
Szkoły – Kościelna 7 oraz Stadionowa 2
Obiekty te posiadają standardowe instalacje alarmowe wyposażone w centralkę, nadajnik połączony ze stacją monitorowania oraz odpowiednią ilość czujników ruchu rozmieszczonych w pomieszczeniach.
Opis poszczególnych jednostek:

  • ADM „Rymera” – budynek posiada 2 korytarze oraz 4 pomieszczenia. Posiada centralkę alarmu, nadajnik oraz odpowiedniej ilości czujniki  i  przycisk anty-napadowy.
  • ADM „Stare Miasto” – budynek posiada 3 pomieszczenia. Posiada centralkę alarmu, nadajnik oraz odpowiedniej ilości czujniki ruchu.
  • Szkoły – budynki posiadające wiele małych i dużych pomieszczeń, w których są zainstalowane: nadajnik, centralka alarmu wraz z czujnikami ruchu. Budynek wymaga konserwacji i obsługi instalacji.
  • Dyrekcja składa się z 4 budynków A, B oraz C jak również z dyspozytorni.

          ◦    Budynek A - Pomieszczenia biurowe. Wyposażony w centralę alarmu oraz odpowiedniej ilości czujniki ruchu.
          ◦    Budynek B – pomieszczenia biurowe. Wyposażony w centralę alarmu oraz odpowiedniej ilości czujniki ruchu.
          ◦    Budynek C – pomieszczenia biurowe, archiwa. Wyposażony w centralę alarmu oraz odpowiedniej ilości czujniki ruchu.
          ◦    Dyspozytornia – osobny budynek z jednym pomieszczeniem w którym znajduje się centrala alarmu, nadajnik oraz przycisk antynapadowy.
           
W momencie uaktywnienia alarmu jeżeli nie nastąpi jego telefoniczne odwołanie dojazd GRUPY SZYBKIEGO REAGOWANIA nie powinien być dłuższy niż 15 min.

  * Dysponujemy poglądowymi schematami planów poszczególnych obiektów, w których należy zainstalować systemy alarmowe.

Prosimy o podanie miesięcznych kosztów usługi
Termin składania ofert – 12.12.2018 r. (w godzinach urzędowania Zakładu) w sekretariacie (pokój nr 15) lub na adres e-mail:mzgk@mzgk.myslowice.pl.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia: 2018-11-30 12:34 Autor: Marcin Garus Data publikacji: 2018-11-30 12:34 Osoba udostępniająca na stronie: Marcin Garus Data ostatniej modyfikacji: 2018-11-30 Osoba modyfikująca: Marcin Garus