ZAPYTANIE OFERTOWE - OBSŁUGA SYSTEMU ALARMOWEGO I MONITOROWANIA
ZAPYTANIE OFERTOWE
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1579 ze zm.) zaprasza do składania ofert na:
Obsługę systemu alarmowego i monitorowania w niżej wymienionych obiektach naszej firmy:
ADM Stare Miasto ul. Grunwaldzka 20,
ADM Rymera ul. Wysockiego 2a,
Dyrekcja przy ul. Partyzantów 21,
Szkoły – Kościelna 7 oraz Stadionowa 2
Obiekty te posiadają standardowe instalacje alarmowe wyposażone w centralkę, nadajnik połączony ze stacją monitorowania oraz odpowiednią ilość czujników ruchu rozmieszczonych w pomieszczeniach.
Opis poszczególnych jednostek:
- ADM „Rymera” – budynek posiada 2 korytarze oraz 4 pomieszczenia. Posiada centralkę alarmu, nadajnik oraz odpowiedniej ilości czujniki i przycisk anty-napadowy.
- ADM „Stare Miasto” – budynek posiada 3 pomieszczenia. Posiada centralkę alarmu, nadajnik oraz odpowiedniej ilości czujniki ruchu.
- Szkoły – budynki posiadające wiele małych i dużych pomieszczeń, w których są zainstalowane: nadajnik, centralka alarmu wraz z czujnikami ruchu. Budynek wymaga konserwacji i obsługi instalacji.
- Dyrekcja składa się z 4 budynków A, B oraz C jak również z dyspozytorni.
◦ Budynek A - Pomieszczenia biurowe. Wyposażony w centralę alarmu oraz odpowiedniej ilości czujniki ruchu.
◦ Budynek B – pomieszczenia biurowe. Wyposażony w centralę alarmu oraz odpowiedniej ilości czujniki ruchu.
◦ Budynek C – pomieszczenia biurowe, archiwa. Wyposażony w centralę alarmu oraz odpowiedniej ilości czujniki ruchu.
◦ Dyspozytornia – osobny budynek z jednym pomieszczeniem w którym znajduje się centrala alarmu, nadajnik oraz przycisk antynapadowy.
W momencie uaktywnienia alarmu jeżeli nie nastąpi jego telefoniczne odwołanie dojazd GRUPY SZYBKIEGO REAGOWANIA nie powinien być dłuższy niż 15 min.
* Dysponujemy poglądowymi schematami planów poszczególnych obiektów, w których należy zainstalować systemy alarmowe.
Prosimy o podanie miesięcznych kosztów usługi
Termin składania ofert – 12.12.2018 r. (w godzinach urzędowania Zakładu) w sekretariacie (pokój nr 15) lub na adres e-mail:mzgk@mzgk.myslowice.pl.