Inspektor ds. naliczeń i rozliczeń wody
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
w Mysłowicach, ul. Partyzantów 21
OGŁOSZENIE
o zatrudnieniu na umowę o pracę na stanowisko urzędnicze
inspektor ds. naliczeń i rozliczeń wody
w Dziale Umów i Rozliczeń
1. Wymagania od kandydata:
a) Wykształcenie:
- niezbędne: wyższe rachunkowość, finanse, lub ekonomia
-
dodatkowe: brak
b) Doświadczenie zawodowe:
- niezbędne: staż pracy 2 lata,
-
dodatkowe: brak
c) Dodatkowe umiejetności:
- wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, programów w pakiecie Office i Internetu, znajomość obsługi programów SMERF-CZYNSZE,
-
mile widziana praktyka zawodowa związana z najmem lokali, w tym z rozliczaniem wody,
-
umiejętność analitycznego myślenia,
-
umiejętność organizowania pracy.
d) Niezbędna wiedza w zakresie przepisów:
- znajomości Statutu i wynikających z niego zadań MZGK, Regulaminu rozliczania wody, prawa cywilnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o ochronie danych osobowych,
e) Ponadto od kandydatów oczekujemy:
- łatwości nawiązywania kontaktów,
-
komunikatywności i wysokiej umiejętności współpracy w zespole,
-
obowiązkowości i rzetelności,
-
odporności na stres,
-
samodzielności, kreatywności,
-
odpowiedzialności,
-
radzenia sobie w relacjach z trudnym Najemcą.
2. Zakres zadań na stanowisku:
-
Całkowite rozliczanie kosztów dostawy wody do poszczególnych budynków, wg wskazań liczników głównych, zgodnie z obowiązującym Regulaminem.
-
Całkowite rozliczanie kosztów dostawy wody dla Najemców lokali gminnych we Wspólnotach Mieszkaniowych, zgodnie z obowiązującymi Regulaminami w tych Wspólnotach.
-
Współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych w zakresie uaktualniania danych o Najemcach gminnych.
-
Udzielanie informacji o saldzie indywidualnego konta rozliczeń wody, wyjaśnienie niedopłat lub nadpłat, obsługa Najemcy.
-
Ustalanie wysokości aktualnej zaliczki za wodę i odprowadzanie ścieków.
-
Prawidłowe kompletowanie i bieżące uzupełnianie teczek Najemców o wszelkie tworzone dokumenty (np. zaświadczenia o plombowaniu wodomierzy i ich legalizacji, kopie indywidualnych rozliczeń, kopie dokumentów udzielanych odpowiedzi itp.).
-
Udzielanie informacji o odczytach wodomierzy, odczytach kontrolnych.
-
Udzielanie informacji o nieprawidłowościach stwierdzonych podczas odczytów oraz kontroli stanu technicznego wodomierzy.
-
Udzielanie informacji o legalizacji wodomierzy.
-
Udzielanie informacji o warunkach technicznych i sposobie instalacji wodomierzy w MZGK.
-
Udzielanie informacji o rozliczeniu kosztów dostawy wody i odprowadzania ścieków oraz kosztów podgrzania wody w danej nieruchomości.
-
Sporządzanie wydruków zawiadomień o rozliczeniu kosztów dostawy wody i odprowadzania ścieków.
-
Rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczenia kosztów dostawy wody i odprowadzania ścieków.
-
Prowadzenie korespondencji z Najemcami lokali mieszkalnych i użytkowych.
-
Ścisła współpraca z Administracjami Budynków Mieszkalnych i Działem Techniczno-Eksploatacyjnym.
-
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
3. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - więcej niż 6%.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
4.1. Wymiar czasu pracy- 1 etat
4.2. Praca*:
x |
w pomieszczeniu biurowym (parter, piętro, brak windy) |
x |
w zespole |
x |
przy sztucznym oświetleniu |
wymagająca*:
x |
wymuszonej pozycji ciała |
x |
szczególnej koncentracji |
x |
obsługi komputera i programów komputerowych |
x |
dobrej ostrości wzroku |
x |
częstego kontaktu z ludźmi |
5. Kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:
1. Dokumenty niezbędne:
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
wymagane do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Dokumenty dodatkowe:
- list motywacyjny,
-
życiorys (CV).
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21
Sekretariat pok. 15, piętro I.
w terminie do dnia 25 sierpnia 2016 roku z dopiskiem na kopercie: „Oferta pracy - Inspektor ds. naliczeń i rozliczeń wody w Dziale Umów i Rozliczeń”.
7. Sposób powiadamiania kandydatów o terminie przeprowadzenia naboru:
O terminie przeprowadzenia naboru i rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadomimy telefonicznie lub
za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Mysłowice, dnia 12.08.2016 r.
Podpis: Dyrektor MZGK
mgr inż. Janusz Wszołek