BIP Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

Inspektor ds. naliczeń i rozliczeń wody

Inspektor ds. naliczeń i rozliczeń wody

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej

w Mysłowicach, ul. Partyzantów 21

 

OGŁOSZENIE

o zatrudnieniu na umowę o pracę na stanowisko urzędnicze

 

inspektor ds. naliczeń i rozliczeń wody

 

w Dziale Umów i Rozliczeń

 

1. Wymagania od kandydata:

 

a) Wykształcenie:

  1. niezbędne: wyższe rachunkowość, finanse, lub ekonomia
  2. dodatkowe: brak

 

b) Doświadczenie zawodowe:

  1. niezbędne: staż pracy 2 lata,
  2. dodatkowe: brak

 

c) Dodatkowe umiejetności:

  1. wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, programów w pakiecie Office i Internetu, znajomość obsługi programów SMERF-CZYNSZE,
  2. mile widziana praktyka zawodowa związana z najmem lokali, w tym z rozliczaniem wody,

  3. umiejętność analitycznego myślenia,

  4. umiejętność organizowania pracy.

 

d) Niezbędna wiedza w zakresie przepisów:

- znajomości Statutu i wynikających z niego zadań MZGK, Regulaminu rozliczania wody, prawa cywilnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o ochronie danych osobowych,

e) Ponadto od kandydatów oczekujemy:

  1. łatwości nawiązywania kontaktów,
  2. komunikatywności i wysokiej umiejętności współpracy w zespole,
     

  3. obowiązkowości i rzetelności,
     

  4. odporności na stres,
     

  5. samodzielności, kreatywności,
     

  6. odpowiedzialności,
     

  7. radzenia sobie w relacjach z trudnym Najemcą.

 

2. Zakres zadań na stanowisku:

  1. Całkowite rozliczanie kosztów dostawy wody do poszczególnych budynków, wg wskazań liczników głównych, zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

  2. Całkowite rozliczanie kosztów dostawy wody dla Najemców lokali gminnych we Wspólnotach Mieszkaniowych, zgodnie z obowiązującymi Regulaminami w tych Wspólnotach.

  3. Współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych w zakresie uaktualniania danych o Najemcach gminnych.

  4. Udzielanie informacji o saldzie indywidualnego konta rozliczeń wody, wyjaśnienie niedopłat lub nadpłat, obsługa Najemcy.

  5. Ustalanie wysokości aktualnej zaliczki za wodę i odprowadzanie ścieków.

  6. Prawidłowe kompletowanie i bieżące uzupełnianie teczek Najemców o wszelkie tworzone dokumenty (np. zaświadczenia o plombowaniu wodomierzy i ich legalizacji, kopie indywidualnych rozliczeń, kopie dokumentów udzielanych odpowiedzi itp.).

  7. Udzielanie informacji o odczytach wodomierzy, odczytach kontrolnych.

  8. Udzielanie informacji o nieprawidłowościach stwierdzonych podczas odczytów oraz kontroli stanu technicznego wodomierzy.

  9. Udzielanie informacji o legalizacji wodomierzy.

  10. Udzielanie informacji o warunkach technicznych i sposobie instalacji wodomierzy w MZGK.

  11. Udzielanie informacji o rozliczeniu kosztów dostawy wody i odprowadzania ścieków oraz kosztów podgrzania wody w danej nieruchomości.

  12. Sporządzanie wydruków zawiadomień o rozliczeniu kosztów dostawy wody i odprowadzania ścieków.

  13. Rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczenia kosztów dostawy wody i odprowadzania ścieków.

  14. Prowadzenie korespondencji z Najemcami lokali mieszkalnych i użytkowych.

  15. Ścisła współpraca z Administracjami Budynków Mieszkalnych i Działem Techniczno-Eksploatacyjnym.

  16. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.

 

3. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - więcej niż 6%.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 

4.1. Wymiar czasu pracy- 1 etat
 

4.2. Praca*:

 

x

w pomieszczeniu biurowym (parter, piętro, brak windy)

x

w zespole

x

przy sztucznym oświetleniu

 

wymagająca*:

x

wymuszonej pozycji ciała

x

szczególnej koncentracji

x

obsługi komputera i programów komputerowych

x

dobrej ostrości wzroku

x

częstego kontaktu z ludźmi

5. Kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:

1. Dokumenty niezbędne:

 

  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
     
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,


    wymagane do wykonywania pracy na o
    ferowanym stanowisku,

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,


    o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia


    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

2. Dokumenty dodatkowe:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV).

     

6. Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej

41-400 Mysłowice, ul. Partyzantów 21

Sekretariat pok. 15, piętro I.

 

w terminie do dnia 25 sierpnia 2016 roku z dopiskiem na kopercie: „Oferta pracy - Inspektor ds. naliczeń i rozliczeń wody w Dziale Umów i Rozliczeń”.

 

7. Sposób powiadamiania kandydatów o terminie przeprowadzenia naboru:

 

O terminie przeprowadzenia naboru i rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadomimy telefonicznie lub


za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

Mysłowice, dnia 12.08.2016 r.

 

 

 

Podpis: Dyrektor MZGK

mgr inż. Janusz Wszołek


Data wytworzenia: 2016-08-12 Autor: Administrator Data publikacji: 2016-08-12 13:10 Osoba udostępniająca na stronie: Grzegorz Bartnicki Data ostatniej modyfikacji: 2016-11-10 Osoba modyfikująca: Marcin Garus