NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
OGŁOSZENIE
o zatrudnieniu na umowę o pracę na stanowisko urzędnicze
Kierownika Administracji domów mieszkalnych w ADM „RYMERA”
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - więcej niż 6%.
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
minimum 5 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,
-
obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych),
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
-
znajomość przepisów prawa niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,
umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku
w tym ustaw:
-
o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie kodeksu cywilnego,
-
o samorządzie gminnym,
-
o własności lokali,
-
kodeks cywilny,
-
kodeks postępowania administracyjnego,
-
statut MZGK i wynikające z niego zadania.
2. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Exel,
-
prawo jazdy kat. B,
-
mile widziany kierunek zarządzanie nieruchomościami,
-
gotowość pracy w terenie.
3. Ponadto od kandydatów oczekujemy:
-
komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole,
-
umiejętności pracy pod presją czasu,
-
samodzielności i kreatywności,
-
radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
4. Zakres zadań na stanowisku:
-
administrowanie zasobami mieszkalnymi i lokalami użytkowymi zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, -
nadzór nad użytkowaniem obiektów, oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym,
-
prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem i przekazywaniem budynków mieszkalnych i użytkowych,
-
ustalanie potrzeb remontowych na podstawie kontroli i przeglądów okresowych, oraz decyzji
państwowego nadzoru budowlanego,
-
współpraca z organami samorządowymi w zakresie gospodarki lokalami.
5. Zakres odpowiedzialności
Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe wykonywanie obowiązków służbowych.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
wymiar czasu pracy – 1 etat,
-
praca w pomieszczeniu biurowym, wymagająca wyjścia w teren, oraz częstego kontaktu z najemcami.
7. Wymagane dokumenty:
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
-
dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia,
-
dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje,
-
oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu
z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty określone w pkt 7 ppkt. 4, 5 i 6 należy złożyć w formie kserokopii.
Niezłożenie któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 7 skutkuje odrzuceniem oferty kandydata.
8. W aplikacji prosimy wpisać klauzulę:
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu związanym z ubieganiem się o zatrudnienie w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach.
..........................................
(podpis)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb przyszłych rekrutacji.
..........................................
(podpis)
9.Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
41-400 Mysłowice,
ul. Partyzantów 21
Pokój nr 5 Parter
w terminie do dnia 25.01.2019r.
Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy- Kierownik Administracji Domów Mieszkalnych.
10. Sposób powiadamiania kandydatów o terminie przeprowadzenia naboru:
O terminie przeprowadzenia naboru i rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadomimy telefonicznie lub za pośrednictwem
poczty elektronicznej.
Informacje o wyniku naboru będą umieszczone na stronie BIP MZGK oraz na tablicy informacyjnej piętro I. w MZGK przy ul. Partyzantów 21.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach informuje że:
-
Administratorem danych osobowych Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej jest Dyrektor Zakładu
z siedzibą w Mysłowicach przy ul Partyzantów 21 -
dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: tel. 32 317 43 18
-
e-mail iod@mzgk.myslowice.pl.
-
cel przetwarzania danych: ubieganie się o zatrudnienie w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej: podstawa prawna: rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (DZ U. z 2017 r. poz. 894),
-
osoba której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych,
-
osoba której dane dotyczą ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
w dowolnym momencie, -
osoba której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.