BIP Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

OGŁOSZENIE

o zatrudnieniu na umowę o pracę na stanowisko urzędnicze

Kierownika Administracji domów mieszkalnych w ADM „RYMERA”

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zakładzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji


 

zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - więcej niż 6%.

 

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe,

  2. minimum 5 letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,

  3. obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.

    o pracownikach samorządowych),

  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

    skarbowe,

  6. znajomość przepisów prawa niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,

    umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku

    w tym ustaw:

  • o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie kodeksu cywilnego,

  • o samorządzie gminnym,

  • o własności lokali,

  • kodeks cywilny,

  • kodeks postępowania administracyjnego,

  • statut MZGK i wynikające z niego zadania.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Exel,

  2. prawo jazdy kat. B,

  3. mile widziany kierunek zarządzanie nieruchomościami,

  4. gotowość pracy w terenie.

3. Ponadto od kandydatów oczekujemy:

  1. komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole,

  2. umiejętności pracy pod presją czasu,

  3. samodzielności i kreatywności,

  4. radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

    4. Zakres zadań na stanowisku:

  1. administrowanie zasobami mieszkalnymi i lokalami użytkowymi zgodnie
    z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

  2. nadzór nad użytkowaniem obiektów, oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym,

  3. prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem i przekazywaniem budynków mieszkalnych i użytkowych,

  4. ustalanie potrzeb remontowych na podstawie kontroli i przeglądów okresowych, oraz decyzji

    państwowego nadzoru budowlanego,

  5. współpraca z organami samorządowymi w zakresie gospodarki lokalami.

5. Zakres odpowiedzialności

Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe wykonywanie obowiązków służbowych.

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy – 1 etat,

  2. praca w pomieszczeniu biurowym, wymagająca wyjścia w teren, oraz częstego kontaktu z najemcami.

     

7. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  2. życiorys (CV),

  3. list motywacyjny,

  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,

  5. dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia,

  6. dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje,

  7. oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu

    z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty określone w pkt 7 ppkt. 4, 5 i 6 należy złożyć w formie kserokopii.

Niezłożenie któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 7 skutkuje odrzuceniem oferty kandydata.

8. W aplikacji prosimy wpisać klauzulę:

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu związanym z ubieganiem się o zatrudnienie w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach.

..........................................

(podpis)

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb przyszłych rekrutacji.

 

..........................................

(podpis)

 

 

9.Termin i miejsce składania dokumentów:

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej

41-400 Mysłowice,

ul. Partyzantów 21

Pokój nr 5 Parter

w terminie do dnia 25.01.2019r.

Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy- Kierownik Administracji Domów Mieszkalnych.

10. Sposób powiadamiania kandydatów o terminie przeprowadzenia naboru:

 

O terminie przeprowadzenia naboru i rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadomimy telefonicznie lub za pośrednictwem

poczty elektronicznej.

Informacje o wyniku naboru będą umieszczone na stronie BIP MZGK oraz na tablicy informacyjnej piętro I. w MZGK przy ul. Partyzantów 21.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach informuje że:

  • Administratorem danych osobowych Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej jest Dyrektor Zakładu
    z siedzibą w Mysłowicach przy ul Partyzantów 21

  • dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: tel. 32 317 43 18

  • e-mail iod@mzgk.myslowice.pl.

  • cel przetwarzania danych: ubieganie się o zatrudnienie w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej: podstawa prawna: rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (DZ U. z 2017 r. poz. 894),

  • osoba której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych,

  • osoba której dane dotyczą ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
    w dowolnym momencie,

  • osoba której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.


Data wytworzenia: 2019-01-14 07:38 Autor: Administrator Data publikacji: 2019-01-14 07:38 Osoba udostępniająca na stronie: Administrator Data ostatniej modyfikacji: 2019-01-14 Osoba modyfikująca: Administrator